söndag 3 mars 2013

All in - när livet är allt eller inget


Annons:




 
"All in - när livet är allt eller inget" är Emma Igelströms berättelse om sin ambition att bli bäst i världen i simning och om livets mörkare sidor med olika typer av missbruk.
– Jag letade efter lyckan i prestationen, i världsrekorden - utanför mig själv. Jag slog världsrekord men var inte lycklig och skämdes för det. Sedan dess har jag lagt mycket energi på att försöka ta reda på varför. Nu hanterar jag det istället, och tränar på att vara lycklig.

Emma kallar sig själv prestationsprinsessa och går alltid all in i allt hon företar sig. Det här är en berättelse om Emma Igelströms liv och dessutom en bok som kan hjälpa andra som kämpar med prestationsångest och sviktande självkänsla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar